Matematika 1.-5.

Računam do 10 - mešane naloge

matematika

Pomagaj poštarju

Pomagaj poštarju dostaviti pisma. Po vsaki skupini rešenih nalog te čaka majhna nagrada. Na koncu preveri, kako uspešen si bil pri reševanju.

seštevanje

Sestavi sliko

Obe operaciji nastaviš tako, da klikneš gumb s kolesoma. Izbrana možnost je temno siva. Nato klikni Start in preveri, koliko točk lahko osvojiš v 5 minutah. Za novo nalogo klikni puščici.

matematika

Požiralec številk

Najprej uredi nastavitve (izberi obseg do 10, klikni na znak minus, ter določi hitrost pošasti), nato klikni vprašaj, da dobiš navodila, potem pa nahrani lačnega levčka.

matematika

Matematična kača

Gradivo vsebuje 2 strani nalog in 2 majhni nagradi.

matematika

Matematika z gospodom Krompirjem

S pravilnimi odgovori odkleneš obleke, različne dele in potem tvoj gospod Krompir lahko postane nekaj posebnega.

matematika

Nahrani pošast

Nahrani pošast z ustreznimi računi. Ko pošast poje vse račune, klikni puščici za novo nalogo.

matematika

Ujemi žuželko

Žaba ulovi žuželko, ko jo premakneš na mesto žuželke. Za premik žabe moraš izbrati pravilni račun. Na vrhu zaslona je prikazan tvoj ulov.

seštevanje

Sestavi sliko

Obe operaciji nastaviš tako, da klikneš gumb s kolesoma. Izbrana možnost je temno siva. Reši nalogo, nato klikni zeleni gumb. Če ima prikazana slika "napake", so nekateri tvoji odgovori nepravilni. Klikni zeleni gumb, da napake popraviš. Klikni na puščici za novo nalogo.

matematika

Veriga števil

Dopolni verigo števil. Na dnu zaslona je zapisano, koliko napak si naredil pri računanju.

matematika

Kvadrat

Števila iz središča premakni na ustrezna mesta. Klikni na puščici za novo nalogo.

seštevanje

Pobarvaj mozaik in ...

Obe operaciji nastaviš tako, da klikneš gumb s kolesoma. Izbrana možnost je temno siva. Pobarvaj mozaik in klikni zeleni gumb. Če račun izgine, je rešitev pravilna. Barvaj toliko časa, da vsi računi izginejo. Klikni na puščici za novo nalogo.

matematika

Matematični prvak

Čim hitreje izračunaj 25 računov in se vpiši na lestvico najboljši. Za vpis rešitev lahko uporabiš tudi tipkovnico. Klikni na puščici za novo nalogo.

matematika

Popiši steno

Rešitve vpiši na bela polja. Če je rešitev pravilna, se polje obarva zeleno. Za novo nalogo klikni puščici.