Matematika 1.-5.

Odštevanje do 20 - brez prehoda

odštej število 1

Odštej število 1

Interaktivno gradivo vsebuje 2 strani po 20 nalog in 2 sestavljanki. Pri ponovnem računanju se naloge spremenijo.

odštej enice - računanje do 20

Odštevanje enic

Izračunaj račune odštevanja in pomagaj krokodilu do vode. Če boš zapisal napačno rešitev, se bo ta pobrisala in novo rešitev boš lahko ponovno vpisal.

odštevanje do 20 brez prehoda - labirint

Poišči pot skozi labirint

Interativna vaja vsebuje 30 računov odštevanja do 20 brez prehoda. Vsak pravilno zapisan rezultat zariše en del poti skozi labirint. Vse nepravilne odgovore je potrebno popraviti, da lahko nadaljuješ z reševanjem. Učitelj zelo enostavno vidi, kako uspešni so učenci pri reševanju. Pogledati mora samo dolžino izrisane poti.

matematika

15 računov (brez prehoda)

Po končanem reševanju ti računalnik ponudi možnost, da vse napačno rešene naloge ponovno rešiš.

matematika

Sestavi živali

Klikni gumb s kolesoma, nato klikni še kljukico in znak plus, da dobiš račune odštevanja brez prehoda. S pravilnim računanjem si prisluži dele živali in jo sestavi.

matematika

Odštevanje z gospodom Krompirjem

Označi pravilne odgovore, sicer bo gospod Krompir ...

matematika

Pobarvaj mozaik

Klikni gumb s kolesoma in odstrani kljukico pri možnosti "dovoli prehod". Nato nastavi odštevanje (minus mora biti temno siv, plus pa svetlo siv). Pobarvaj mozaik in klikni zeleni gumb Preveri. Če račun izgine, je rešitev pravilna. Barvaj toliko časa, da vsi računi izginejo. Klikni na puščici za novo nalogo.

matematika

Pilot za odštevanje

Najprej klikni gumb s kolesi in odstrani kljukico pri "dovoli prehod", ter izberi hitrost letala. Odštevanje nastaviš tako, da klikneš + (postane svetlo siv) in nato klikneš še minus). Preberi navodila za igranje (klikni gumb z vprašajem) in polet z letalom se lahko začne.

matematika

Poišči pare

Najprej nastavi odštevanje (klikni gumb s kolesi, nato klikni znak -, da postane temno siv, in znak +, da bo svetlo siv). Odstrani še kljukico pri možnosti "dovoli prehod". Poišči pare račun-rezultat in nato klikni zeleni gumb. Če zeleni gumb utripa, ga klikni in popravi napake. Novo nalogo dobiš, če klikneš na puščici.

matematika

Sestavi sliko

Klikni gumb s kolesoma in odstrani puščico pri možnosti "dovoli prehod". Nato klikni Start in preveri, koliko točk lahko osvojiš v 5 minutah. Za novo nalogo klikni puščici.