Poišči vsoto, nato pa sestavi sliko.
Klikni levi gumb in nato reši 15 nalog seštevanja do 5 s pomočjo slik. Vsak pravilno rešen račun premakne tvojega konja bližje cilju. Kateri konj bo prvi prečkal ciljno črto? Preizkusi se in zmagaj!
Učenci rešujejo matematične naloge, zbirajo zvezdice in poslušajo zvočne učinke za pravilne in napačne odgovore. Cilj igre je osvojiti 10 zvezdic in utrditi znanje seštevanja do 5 skozi večkratno igranje.
Gosenice so lačne, a tudi zelo izbirčne. Ugotovi, s katerimi listi jih lahko nahraniš. Pri ponovnem reševanju se naloge spremenijo.
Če rezultat preneseš na ustrezen račun, se bo del race obarval.
Poišči pare in sestavi sliko.
Poišči pare, odkrij slike in preveri, koliko točk si osvojil.
Učenci rešujejo 6 težavnostnih stopenj nalog seštevanja do 5. Naloge so ob vsakem igranju drugačne. Igra je zabaven način za utrjevanje osnov seštevanja.
Poišči pare in sestavi sliko.
Preveri, kako hiter je tvoj konj. Igraš lahko proti računaniku (levi gumb) ali proti prijatelju (desni gumb).
Najprej izberi prvo ali drugo možnost, nato pa preveri, koliko pravilnih odgovorov lahko zbereš.
Sestavi račun seštevanja, ki ga prikazuje slika. Na koncu lahko preveriš, koliko poskusov je bilo potrebnih, da si vse naloge rešil pravilno.
Najprej označi eno od števil od 2 do 5, ter izberi velikost mreže. Nato sestavi račune in odkrij sliko.
Najprej označi števila od 2 do 5 (imeti morajo temno sivo podlago), nato pa se loti reševanja naloge in odkrij sliko.