Matematika 1.-5.

Odštevanje do 10

matematika

Odštej 1

V okvirček vpiši rešitev in pritisni Enter. Z vpisom pravilnih odgovor bo pošast uspela priti na drugo stran.


matematika

Odštevam do 10

Najprej izberi, koliko časa boš reševal naloge, nato pa klikni gumb Start. Označi odgovor in če je tvoja rešitev pravilna, dobiš nov račun.

matematika

Zadeni pravo tarčo

Na voljo imaš 2 minuti, da izračunaš 40 računov. Za vsak pravilno izračunan račun dobiš eno točko. Če se zmotiš, točko izgubiš.

matematika

Odštevanje z robotom

Tvoj robot bo ostal nepoškodovan, če boš označil pravilne odgovore. Če bodo odgovori napačni ...

seštevanje

Matematična moda

Odštevanje nastaviš tako, da klikneš gumb s kolesoma in nato znak -. Rešuj naloge in pridobi nove obleke za deklico. Za novo nalogo klikni puščici.

matematika

Misija minus

Uniči veliko zeleno sluz (premikanje-smerne tipke, streljanje-preslednica). Nastavi razpon računanja od 1 do 10 (namesto 1 do 12).

matematika

Pobarvaj mozaik ...

Najprej nastavi odštevanje (gumb s kolesoma - minus temno siv, plus svetlo siv), nato pobarvaj mozaik. Klikni zeleni gumb Preveri, če račun izgine, je rešitev pravilna. Barvaj toliko časa, da vsi računi izginejo. Klikni na puščici za novo nalogo.

matematika

Koliko zvezdic lahko osvojiš?

Označi pravilni odgovor in preveri, koliko zvezdic lahko osvojiš.

matematika

Žirafa preverja ...

Klikni gumb Start, nato pa rezultat vpiši s pravo tipkovnico ali s tisto na zaslonu. Pritisni Enter, da žirafa preveri, ali je tvoja rešitev pravilna.

matematika

Sestavi živali

Klikni gumb s kolesoma, nato pa klikni obseg do 10 in znak plus, da dobiš samo račune odštevanja. S pravilnimi odgovori si prisluži dele živali in jo sestavi.

seštevanje

Odštevam do 10 (5 korakov)

Reši posamezno nalogo in nato klikni zeleni gumb, da vidiš ali so tvoji odgovori pravilni. Pri prvih štirih nalogah poskušaj osvojiti medaljo, pri zadnji nalogi pa diplomo. Diplomo dobiš, če nalogo rešiš brez napak. Pri ponovnem reševanju se naloge spremenijo.

matematika

Premagaj uro

Izberi, koliko časa boš imel za odgovor (slow=počasi, fast=hitro, challenge=izziv), nato pa se tekma začne. Odgovoriti moraš, preden se pri uri pokaže 0. Na voljo imaš 3 življenja (srčki). Si upaš?