Matematika 1.-5.

Odštevanje do 10

matematika

Pobarvaj mozaik ...

Najprej nastavi odštevanje (gumb s kolesoma - minus temno siv, plus svetlo siv), nato pobarvaj mozaik. Klikni zeleni gumb Preveri, če račun izgine, je rešitev pravilna. Barvaj toliko časa, da vsi računi izginejo. Klikni na puščici za novo nalogo.


matematika

Napad (odštej 1)

Najprej klikni na možnost A-B, nato pa zapiši rezultat, preden račun doseže tla. Koliko točk uspeš zbrati?

matematika

Napad

Najprej klikni na možnost A-B, nato pa zapiši rezultat, preden račun doseže tla. Koliko točk uspeš zbrati?

seštevanje

Matematična moda

Odštevanje nastaviš tako, da klikneš gumb s kolesoma in nato znak -. Rešuj naloge in pridobi nove obleke za deklico. Za novo nalogo klikni puščici.

matematika

Na vrh

Najprej izberi težavnost (easy-lahko, hard-težko). S klikanjem na pravilne odgovore se približuješ vrhu. Pazi, da se ti čas ne izteče.

matematika

Misija minus

Uniči veliko zeleno sluz (premikanje-smerne tipke, streljanje-preslednica). Nastavi razpon računanja od 1 do 10 (namesto 1 do 12).

matematika

Koliko zvezdic lahko osvojiš?

Označi pravilni odgovor in preveri, koliko zvezdic lahko osvojiš.

matematika

Zadeni pravo tarčo (odštej 1)

Na voljo imaš 2 minuti, da izračunaš 40 računov. Za vsak pravilno izračunan račun dobiš eno točko. Če se zmotiš, točko izgubiš.

matematika

Zadeni pravo tarčo

Na voljo imaš 2 minuti, da izračunaš 40 računov. Za vsak pravilno izračunan račun dobiš eno točko. Če se zmotiš, točko izgubiš.

matematika

Sestavi račune

Klikni na vijolični gumb in nato še gumb s številom 10. Preveri, koliko računov lahko sestaviš v 2 minutah. Rešitev označiš s klikom na število in nato klikneš še gumb CHECK, da preveriš pravilnost rešitve.

seštevanje

Sestavi sliko

Odštevanje nastaviš tako, da klikneš gumb s kolesoma. Izbrana možnost je temno siva. Nato klikni Start in preveri, koliko točk lahko osvojiš v 5 minutah. Za novo nalogo klikni puščici.

matematika

Reši kužka

Najprej nekajkrat klikni puščico, nato klikni na računski znak -, izberi možnost Easy in nato klik na gumb GO.Če boš dobro računal, bo imel helikopter dovolj goriva, da reši kužka.