Matematična igrica, ki učencem ponudi utrjevanje prištevanja števila 1 številom do 10 na zabaven način, saj vsak pravilno zapisan rezultat odkrije košček skrite sike.
Matematična igrica, ki učencem ponudi utrjevanje seštevanja števil do 10 in hkrati motivira, da vztrajajo pri reševanju, ker male račke potrebujejo pomoč, da najdejo svojo mamo. Učitelj lahko z enim samim pogledom na zaslon vidi, kako uspešno učenci računanjo.
Klikni gumb s kolesoma, nato pa klikni obseg do 10 in znak minus, da dobiš samo račune seštevanja. S pravilnimi odgovori si prisluži dele živali in jo sestavi.
Najprej izberi, koliko časa boš reševal naloge, nato pa klikni gumb Start. Označi odgovor in če je tvoja rešitev pravilna, dobiš nov račun.
Zajček lahko pride do korenčka samo tako, da so vsi računi seštevanja dveh števil do 10 pravilno rešeni. Če je rešitev napačna, se pobriše in učenec dobi možnost, da rezultat ponovno zapiše.
Rešitve prenesi na ustrezne račune in hkrati pobarvaj konja.
Reši posamezno nalogo in nato klikni zeleni gumb, da vidiš ali so tvoji odgovori pravilni. Pri prvih štirih nalogah poskušaj osvojiti medaljo, pri zadnji nalogi pa diplomo. Diplomo dobiš, če nalogo rešiš brez napak. Pri ponovnem reševanju se naloge spremenijo.
Klikni Start in preveri, koliko točk lahko osvojiš v 5 minutah. Za novo nalogo klikni puščici.
Tvoj robot bo ostal nepoškodovan, če boš označil pravilne odgovore. Če bodo odgovori napačni ...
Označi pravilni odgovor in preveri, koliko zvezdic lahko osvojiš.
Seštevanje nastaviš tako, da klikneš gumb s kolesoma in nato znak +. Rešuj naloge in pridobi nove obleke za deklico. Za novo nalogo klikni puščici.
Poišči pare števil, katerih vsota je enaka številu, ki je zapisano na sredini.
Reši nalogo, nato klikni zeleni gumb. Če ima prikazana slika "napake", so nekateri tvoji odgovori nepravilni. Klikni zeleni gumb, da napake popraviš. Klikni na puščici za novo nalogo.
Izberi barvo in pobarvaj ustrezna polja. Ko končaš, klikni zeleni gumb. Polja z računi, ki se obarvajo rdeče, so napačno pobarvana. Napačno obarvana polja ponovno pobarvaj. Klikni na puščici za novo nalogo.
Pobarvaj mozaik, nato klikni zeleni gumb Preveri. Če račun izgine, je rešitev pravilna. Barvaj toliko časa, da vsi računi izginejo. Klikni na puščici za novo nalogo.
Klikni gumb Start, nato pa še žival pod katero je zapisan rezultat računa. Odgovor je pravilen, če se žival zavrti. Klikni na puščici za novo nalogo.