Število 2,
Število 3,
Število 4,
Število 5,
Število 6,
Število 7,
Število 8,
Število 9,
Število 10
V zbirko nalog so dodane tudi majhne nagrade, da boš lažje vztrajal do zadnje naloge. Ko končaš z reševanjem, preveri, koliko točk si osvojil.
Število 2,
Število 3,
Število 4,
Število 5,
Število 6,
Število 7,
Število 8,
Število 9,
Število 10
Reši posamezno nalogo in nato klikni zeleni gumb, da vidiš ali so tvoji odgovori pravilni. Pri prvih štirih nalogah poskušaj osvojiti medaljo, pri zadnji nalogi pa diplomo. Diplomo dobiš, če nalogo rešiš brez napak.
Število 2,
Število 3,
Število 4,
Število 5,
Število 6,
Število 7,
Število 8,
Število 9
Po končanem reševanju ti računalnik ponudi možnost, da vse napačno rešene naloge ponovno rešiš.
Izberi število, katerega večkratnike boš iskal in nato poišči pot skozi labirint.
Izberi število (ali več števil), katerega večkratnike boš razporejal, nato pa preveri, koliko točk lahko zbereš.
Število 2 in 4,
Število 5 in 10,
Število 2, 4, 5 in 10,
Število 3 in 6,
Število 2, 3, 4, 5, 6 in 10,
Število 8 in 9,
Število 7, 8 in 9,
Število 6, 7, 8 in 9
Reši naloge, odkrij sliko in nato sliko še sestavi. Pri ponovnem reševanju se naloge spremenijo.
Število 2,
Število 3,
Število 4,
Število 5,
Število 6,
Število 7,
Število 8,
Število 9
Za vsak napačno označen odgovor izgubiš eno zvezdico. Preveri, koliko zvezdic lahko obdržiš.
Klikni število ali več števil, s katerimi boš množil (izbrana števila so obarvana temno sivo), nato pa preveri, koliko točk lahko zbereš.
S klikom označiš eno ali več števil, s katerimi boš množil (izbrana števila so obarvana temno sivo). Za vsake tri pravilne rešitve dobiš del pošasti.
S klikom označiš eno ali več števil, s katerimi boš množil (izbrana števila so obarvana temno sivo). V mreži označi vse napačno izračunane račune. Na dnu ti piše, koliko napak moraš poiskati. Do katere stopnje uspeš priti?
Klikni število ali več števil, s katerimi boš množil (izbrana števila so obarvana temno sivo). S pravilnimi odgovori si prislužiš oblačila, v katera lahko oblečeš punčko.
S klikom označiš (oz. izbrišeš oznako) eno ali več števil, s katerimi boš množil (izbrana števila so obarvana temno sivo). S pravilnim računanjem pridobiš posamezne dele robota, ki ga nato lahko sestaviš po svojih željah.
S klikom označiš (oz. izbrišeš oznako) eno ali več števil, s katerimi boš množil (izbrana števila so obarvana temno rjavo). Izberi ali boš naloge reševal na lažji način (EASY), ali na težji način (HARD). Klikni gumb start in preveri, koilko točk lahko osvojiš.
S klikom označiš (oz. izbrišeš oznako) eno ali več števil, s katerimi boš množil (izbrana števila so obarvana temno modro). Preveri, kako hiter si v računanju poštevanke.
Klikni gumb Start, nato pa s klikom označi (oz. izbrišeš oznako) eno ali več števil, s katerimi boš množil (izbrana števila so obarvana oranžno). Rezultat lahko vpišeš s pravo tipkovnico ali tisto na zaslonu. Na dnu zaslona vidiš, koliko denarja si prislužil. Novo število za utrjevanje izbereš tako, da klikneš zeleni gumb na levi strani računa.
S klikom označiš (oz. izbrišeš oznako) eno ali več števil, s katerimi boš množil (izbrana števila so obarvana temno sivo). Z miško premikaj avto, da bo povozil pravilni rezultat. Koliko točk lahko osvojiš v 1 minuti?
Izberi skupino števil, katerih pošetvanko boš utrjeval, nato pa sestavi verigo iz domin. Domina se obrane, če nanjo klikneš.
S klikom označiš (oz. izbrišeš oznako) eno ali več števil, s katerimi boš množil (izbrana števila so obarvana temno sivo), nato pa klikni pravilni odgovor. Če boš označil pravilne odgovore, bo tvoje strašilo ostalo nepoškodovano, sicer ...