Če izračunaš vse račune seštevanja in odštevanja, boš našel pot skozi labirint in pomagal krokodilu do vode. Pri ponovnem reševanju se naloge spremenijo.
Obe operaciji nastaviš tako, da klikneš gumb s kolesoma. Izbrana možnost je temno siva. Reši nalogo, nato klikni zeleni gumb. Če ima prikazana slika "napake", so nekateri tvoji odgovori nepravilni. Klikni zeleni gumb, da napake popraviš. Klikni na puščici za novo nalogo.
Po končanem reševanju ti računalnik ponudi možnost, da vse napačno rešene naloge ponovno rešiš.
Najprej uredi nastavitve (klikni na znak minus in določi hitrost pošasti), nato klikni vprašaj, da dobiš navodila, potem pa nahrani lačnega levčka.
Nastavitve (klikni gumb s kolesi, nato klik na znak - in klik na OK). Astronavta premakni na planet, kjer je zapisan rezultat računa. Koliko točk lahko zbereš? Za novo nalogo klikni puščici.
Medved bi rad prišel do lončka medu, a se boji čebel. Pokaži mu pot, tako da rešiš račune seštevanja in odštevanja. Pri ponovnem reševanju se naloge spremenijo.
Klikni gumb z znakom minus, da bo igra vsebovala račune seštevanja in odštevanja, preberi navodilo, nato pa preveri, kako uspešen si pri vrtenju.
Dopolni verigo števil. Na dnu zaslona je zapisano, koliko napak si naredil pri računanju.
Po končanem reševanju ti računalnik ponudi možnost, da vse napačno rešene naloge ponovno rešiš.
Učenci rešujejo matematične naloge, zbirajo zvezdice in poslušajo zvočne učinke za pravilne in napačne odgovore. Cilj igre je osvojiti 10 zvezdic in utrditi znanje seštevanja in odštevanja do 20 skozi večkratno igranje.
Na uvodnem zaslonu izberi obseg do 20, nato izberi eno ali dve računski operaciji in težavnost nalog (prehod ali brez prehoda). Reši naloge in poskrbi, da Einstein ne bo lačen.
Najprej klikni gumb V redu, nato pa poskušaj s pravilnim računanjem svoj avto čim prej pripeljati do ciljne črte. Preveri, če lahko premagaš nasprotnika.
Izberi vrsto nalog (glej navodila), nato pa v pripravljen okvirček vpiši rezultat in pritisni tipko Enter.
Navodila za izbiro vrste nalog in pregled uspešnosti
Za računi je skrita zanimiva slika. Odkriješ jo tako, da poiščeš neznane člene v računih odštevanja in seštevanja do 20. Ko so vsi računi rešeni, dobiš še majhno nagrado.
Obe operaciji nastaviš tako, da klikneš gumb s kolesoma. Izbrana možnost je temno siva. Pobarvaj mozaik in klikni zeleni gumb. Če račun izgine, je rešitev pravilna. Barvaj toliko časa, da vsi računi izginejo. Klikni na puščici za novo nalogo.
Preveri, ali lahko premagaš svoje prijatelje v računanju ali pa igraj proti računalniku.
Po končanem reševanju ti računalnik ponudi možnost, da vse napačno rešene naloge ponovno rešiš.