Matematika 1.-5.

Odštevanje do 20 - s prehodom

matematika

Kaj skriva mozaik? (odštevanje enic v drugi desetici)

Če znaš računati, bo skrivnost hitro odkrita. Pri ponovnem računanju se naloge spremenijo.

seštevanje

Odštevam do 20 (5 korakov)

Reši posamezno nalogo in nato klikni zeleni gumb, da vidiš ali so tvoji odgovori pravilni. Pri prvih štirih nalogah poskušaj osvojiti medaljo, pri zadnji nalogi pa diplomo. Diplomo dobiš, če nalogo rešiš brez napak. Pri ponovnem reševanju se naloge spremenijo.

matematika

Odštej

Pri vsakem ponovnem reševanju dobiš druge račune. Na koncu ti računalnik ponudi možnost, da vse napake popraviš.

matematika

Odštevanje in barvanje

Račune poveži z ustreznim rezultatom ...

matematika

Poišči pare

Najprej nastavi odštevanje (klikni gumb s kolesi, nato klikni znak -, da postane temno siv, in znak +, da bo svetlo siv). Poišči pare račun-rezultat in nato klikni zeleni gumb. Če zeleni gumb utripa, ga klikni in popravi napake. Novo nalogo dobiš, če klikneš na puščici.

matematika

Žirafa preverja ...

Izberi možnost Till 20, nato pa klikni gumb Start za začetek. Rezultat vpiši s pravo tipkovnico ali s tisto na zaslonu. Pritisni Enter, da žirafa preveri, ali je tvoja rešitev pravilna.

matematika

Manjkajoči člen

Po vsaki skupini rešenih nalog te čaka majhna nagrada. Naloge se pri ponovnem reševanju spremenijo.

matematika

Povozi število

Najprej izberi števila za utrjevanje. Izbrana možnost je temno siva. Klikni vprašaj, da dobiš navodila za igranje. Osvojiti moraš 10 točk, da dobiš naslednje izbrano število.

matematika

Pobarvaj mozaik

Odštevanje nastaviš tako, da klikneš gumb s kolesi (minus mora biti temno siv, plus pa svetlo siv). Nato pobarvaj mozaik in klikni zeleni gumb Preveri. Če račun izgine, je rešitev pravilna. Barvaj toliko časa, da vsi računi izginejo. Klikni na puščici za novo nalogo.

matematika

Pomagaj pošasti

V okvirček vpiši rešitev in pritisni Enter. Z vpisom pravilnih odgovor bo pošast uspela priti na drugo stran.

matematika

Katero število boš odšteval?

Označi eno ali več števil, ki jih želiš odštevati in nato klikni vrata. Če boš označil pravilne odgovore, se bodo pojavile pošasti, pri nepravilnih odgovorih ...