Če znaš računati, bo skrivnost hitro odkrita. Pri ponovnem računanju se naloge spremenijo.
Reši posamezno nalogo in nato klikni zeleni gumb, da vidiš ali so tvoji odgovori pravilni. Pri prvih štirih nalogah poskušaj osvojiti medaljo, pri zadnji nalogi pa diplomo. Diplomo dobiš, če nalogo rešiš brez napak. Pri ponovnem reševanju se naloge spremenijo.
Pri vsakem ponovnem reševanju dobiš druge račune. Na koncu ti računalnik ponudi možnost, da vse napake popraviš.
Račune poveži z ustreznim rezultatom ...
Najprej nastavi odštevanje (klikni gumb s kolesi, nato klikni znak -, da postane temno siv, in znak +, da bo svetlo siv). Poišči pare račun-rezultat in nato klikni zeleni gumb. Če zeleni gumb utripa, ga klikni in popravi napake. Novo nalogo dobiš, če klikneš na puščici.
Izberi možnost Till 20, nato pa klikni gumb Start za začetek. Rezultat vpiši s pravo tipkovnico ali s tisto na zaslonu. Pritisni Enter, da žirafa preveri, ali je tvoja rešitev pravilna.
Če želiš, da bo kuža prinesel palico, potem moraš vse naloge rešiti pravilno. Če se zmotiš, poskusi ponovno.
Najprej izberi števila za utrjevanje. Izbrana možnost je temno siva. Klikni vprašaj, da dobiš navodila za igranje. Osvojiti moraš 10 točk, da dobiš naslednje izbrano število.
Odštevanje nastaviš tako, da klikneš gumb s kolesi (minus mora biti temno siv, plus pa svetlo siv). Nato pobarvaj mozaik in klikni zeleni gumb Preveri. Če račun izgine, je rešitev pravilna. Barvaj toliko časa, da vsi računi izginejo. Klikni na puščici za novo nalogo.
Po vsaki skupini rešenih nalog te čaka majhna nagrada. Naloge se pri ponovnem reševanju spremenijo.
Označi eno ali več števil, ki jih želiš odštevati in nato klikni vrata. Če boš označil pravilne odgovore, se bodo pojavile pošasti, pri nepravilnih odgovorih ...
V okvirček vpiši rešitev in pritisni Enter. Z vpisom pravilnih odgovor bo pošast uspela priti na drugo stran.