V ozadju računov seštevanja je skrita slika, ki jo odkriješ tako, da naloge pravilno rešiš. Nato sledi še nagrada v obliki sestavljanke. Pri ponovnem reševanju se naloge spremenijo.
Klikni gumb s kolesoma in odstrani kljukico pri možnosti "dovoli prehod". Nato klikni gumb Start in preveri, koliko slik lahko sestaviš v 5 minutah.
Po končanem reševanju ti računalnik ponudi možnost, da vse napačno rešene naloge ponovno rešiš.
Za ogled gradiva uporabi Internet Explorer ali Edge.
Vsak pravilni odgovor odkrije košček skrite slike. Učenci so tako motivirani, da popravijo napačne odgovore, kajti sicer ne bodo videli celotne skrite slike. Interaktivna vaja ima 2 sklopa nalog z 20 računi ter 2 sestavljanki.
Označi pravilne odgovore, sicer bo gospod Krompir ...
Klikni gumb s kolesoma, nato klikni še kljukico in znak minus, da dobiš račune seštevanja brez prehoda. S pravilnim računanjem si prisluži dele živali in jo sestavi.
Zapiši rešitve računov in preveri, če bo kuža prinesel palico. Pri ponovnem reševanju se naloge spremenijo.
Klikni gumb s kolesoma in odstrani kljukico pri možnosti "dovoli prehod". Nato poišči pare slika-število in odkrij, kaj se skriva v ozadju. Za novo nalogo klikni na puščici.
Najprej klikni gumb s kolesi in odstrani kljukico pri "dovoli prehod", ter izberi hitrost letala. Klikni še gumb z vprašajem, da dobiš navodila in polet z letalom se lahko začne.
Učenci lahko pomagajo izgubljenim račkam najti pot do mame race tako, da zapišejo pravilne odgovore na dane račune seštevanja. Interaktivna vaja omogoča učitelju spremljanje uspešnost učencev na zelo enostaven in hiter način. Pogledati mora zgolj dolžino prikazane poti.
Najprej klikni gumb s kolesi in odstrani kljukico pri "dovoli prehod". Nato pobarvaj mozaik in klikni zeleni gumb Preveri. Če račun izgine, je rešitev pravilna. Barvaj toliko časa, da vsi računi izginejo. Klikni na puščici za novo nalogo.
Klikni gumb s kolesoma in izberi možnost 1-20. Reši naloge in preveri, koliko točk lahko zbereš.