Sestavi navodila, da bo robot prišel do prikazane sličice in nato klikni gumb Preveri. Če je cilj dosežen, greš lahko na naslednjo nalogo.
Poglej navodila in ugotovi, h kateri sličici je robot namenjen. Če klikneš pravilno sličico, greš lahko na naslednjo nalogo.
Klikni gumb z vprašajem, da dobiš navodila za igro, nato pa reši nalogo. Klikni gumb Preveri, da vidiš, če je tvoja rešitev pravilna.
Klikni vprašaj, da dobiš navodila za igranje, nato pa pobarvaj mrežo. Klikni na puščici za naslednjo nalogo.
Sestavi navodila, kako naj Blinky pride do zelenega polja.
Igra za jutrišnje programerje.
Za učence, ki se še učijo brati.
Za učence, ki že znanjo brati.
Za učence, ki so opravili Tečaj 2.
Za učence, ki so opravili Tečaj 2 in 3.
Po končanem reševanju ti računalnik ponudi možnost, da vse napačno rešene naloge ponovno rešiš.
Gradivo je primerno za učence 2. in 3. triade in vsebuje raznovrstne razlage, nato pa sledijo naloge in aktivnosti, s katerimi preverijo osvojeno znanje.