Piščančka na sliki je potrebno pobarvati. To storiš tako, da pravilno izračunaš dane naloge o seštevanju in odštevanju desetic.
Po vsakem pravilnem odgovoru se del slike obarva. Začniva!
Če želiš pomagati krokodilu, da najde pot do vode, reši vse račune. Vsaka pravilna rešitev prikaže del poti, po kateri mora iti krokodil. Če se zmotiš, napako lahko popraviš.
Lačni medved se boji čebel, zato se ne upa približati lončku z medom. Reši vse naloge seštevanja in odštevanja do 100, da medvedu pokažeš, kako se izogniti čebelam in priti do lončka medu.
Pri ponovnem igranju se naloge spremenijo.
Najprej izberi obseg do 100, nato pa klikni gumb z znakom minus, da bo igra vsebovala račune seštevanja in odštevanja. Preberi navodilo in preveri, kako uspešen si pri vrtenju.
Najprej izberi obseg do 100, nato pa poskušaj s pravilnim računanjem svoj avto čim prej pripeljati do ciljne črte. Preveri, če lahko premagaš nasprotnika.
Če boš pravilno izračunal 30 računov seštevanja in odštevanja, boš vesoljčku pomagal, da se vkrca na vesoljsko ladjo in odpelje domov.
Morebitne napake lahko večkrat popraviš. Pri ponovnem igranju se naloge spremenijo.
Na uvodnem zaslonu lahko izbereš eno ali dve računski operaciji, ter težavnost nalog (prehod ali brez prehoda), nato pa poskrbi, da Einstein ne bo lačen.
Če hočeš, da kuža uboga, moraš pravilno rešiti vse račune seštevanja in odštevanja. Če se zmotiš, se bo tvoj odgovor pobrisal in ti boš ponovno lahko zapisal rešitev.
Učenci rešujejo račune in za vsak pravilni odgovor osvojijo zvezdico. Zvočni učiniki ob odgovorih prinesejo ščepec dramatičnoti pri reševanju nalog.
Možno je večkratno igranje, ob zaključku pa učenec dobi povzetek svoje uspešnosti pri računanju.
Če želiš naloge brez prehoda, klikni na kljukico pri možnosti "dovoli prehod", da se izbriše. S pravilnim računanjem si prisluži dele pošasti in jo sestavi.